Vi underlättar din vardag

Som ekonomiansvarig på ett företag gäller det att ha rutiner för att du ska hinna med alla dina arbetsuppgifter. Och jobbar du i ett mindre företag är det inte säkert att dessa rutiner finns.

Tack vare vår långa erfarenhet av ekonomiarbete kan vi hjälpa dig att skapa ordning i kaoset genom att ta fram smidiga rutiner. Så att även din arbetsdag blir hanterbar.

Men ibland är det inte tillräckligt med fungerande rutiner. Tiden räcker helt enkelt inte till för alla arbetsuppgifter.

Vi kan då fungera som en extra resurs, ute på ditt företag eller från vårt kontor. Det kan handla om allt från löpande uppdrag eller punktinsatser. Gemensamt tar vi fram en skräddarsydd lösning för just ditt företag.

Läs mer om våra tjänster 

Bättre rutiner och administration med Diem Ekonomibyrå

 

Vill du veta mer om våra tjänster?

Kontakta oss, så berättar vi mer om vad Diem kan göra för dig och ditt företag.

 

Inger Torstensson
Cecilia Johansson